2008-10-30

::Errata::

What am I doing for the past 3 days?

  1. I am attending EU- Solid Waste Management International conference at Ipoh. Welcome to my hometown!
  2. Balik kampung la beb! Jumpe mak n abah. Adoi really miss them a lot!
  3. Menambah timbunan kerja di opis. Adoiai, kerja memang x pernah selesai kan.

Banyak jugak program yang tergendala. Huhuhu sorry guys x boleh nak layan semua.

I try to manage my schedule supaya boleh puaskan hati semua orang. Don't worry, I'll be back soon! PEACE!

4 comments:

  1. sangat aku harini kelam kabut nak organize last minute meeting esok paggii!!!!!arrrgghhh...that's work..

    ReplyDelete
  2. OO ko ada metg sok?? selamat bermeting la ek!!! Hahahahha aku plak sok kene masuk keje..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. ko udah masok keje pun.. dah tau hr ni ko masuk keje.. apsal x amek cuti je lepas kursus kawen ni.. ahahahahaha... *larikkkkk!!!!

    ReplyDelete
  4. Ambok ko ec@ah...asik nak Lariiiiiiikkk je keje ko yer! Terpaksa masuk keje...Bos besah dah bagi arahan...

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS