2011-03-16

Kejadian Misteri

Assalamualaikum...

Ada beberapa peristiwa berlaku minggu ni ..(fuh straight to the point aku nih) Yang pertama, opismate aku hilang kasut kat opis. Huhuhu opis pon dah jadi tempat tak selamat sekarang ni? Kejadian berlaku sekitar jam 5 petang, masa tu staff pon dah ramai yang balik rumah dan member aku ni meninggalkan "kasut kulit berjenama" dia di bawah meja untuk pergi solat Asar. Balik-balik dari solat kelihatan kosong di bawah meja, tiada kelibat kasut kulit berjenama itu. Kesian dia...

Sebenarnya macam-macam perkara pelik jugak pernah berlaku dalam opis aku ni, hmmm rasanya tak payah la cerita kejadian-kejadian mistik dan misteri tu, cukup sekadar aku bagitau yang memang ada perkara-perkara pelik berlaku. Rasanya boleh panggil blogger Nick Irfan kot buat siasatan pasal perkara-perkara mistik nih? hahhaa gurau jer!!!

Ok move to another story, smalam pulak ada satu tugasan untuk mencari gambar-gambar terbaek untuk dimuatkan di dalam laporan Pelan Strategik opis aku. Puas la aku menggodek-godek PC tua aku ni untuk mencari-cari gambar yang sesuai. Alamak baru aku perasan yang banyak gambar hasil siasatan tapak yang pernah aku pergi dulu dah hilang!!!! Jenuh jugak la aku buka external hard disk cari kalau-kalau tersimpan kat situ, tapi malangnya tiada...hampa.

Aku cuba amek inisiatif, keluar masa lunch hour untuk pergi menembak di sekitar Putrajaya (bukan mengulor yer!!! Aku buat kerja), abes jugak satu Putrajaya aku round dan alhamdulillah beberapa keping gambar diterima oleh bos untuk dimuatkan ke dalam laporan itu! Suka!!! (Naseb bawak Cik Melatie masa tu).

Oklah malas dah nak citer perihal opis + kerja. Minggu ni pulak ada Festival Belon Udara Panas ke-3 di Putrajaya! Hehehe tak sabau nak menjengah belon-belon tu. Dengo kabonya ada belon Doraemon dan Cats datang dari Jepon! Haish tak sabau-tak sabau! Jom reramai ke sana!

Pssst:- Jom jengah sini jugak.

PEACE!




6 comments:

  1. ble festival nye..bez nye klu leh g wawawa

    ReplyDelete
  2. Mama Azie :

    Festival tu start 17-20 Mac 2011.;p

    ReplyDelete
  3. rugi plk xdpt g festival tu.


    *sore throat. malas nk keluar sb tak buleh bercakap T.T

    ReplyDelete
  4. Hanie-

    Awat tak pi? Takpa nanti saya tepek banyak gambo dalam ni hang leh tengok yer.

    ReplyDelete
  5. nnt amik gmbr belon udara darth vader
    yg tu macho..

    ReplyDelete
  6. Al

    Ya insyaAllah akan ditunaikan hehehe

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS