2010-02-07

Tegang

Semalam aku "kebosanan dan tegang". Jalan...jalan dan jalan dari Seri Kembangan, ke Putrajaya dan terus ke Damansara Utama, tanpa matlamat...Kadang-kadang perjalanan yang panjang itu cukup untuk membuatkan aku tenang, sendirian memandu sambil mendengar lagu dan merayau-rayau...itu yang aku lakukan kalau tegang! Jadi jika aku hilang seketika, ketahuilah sesungguhnya aku sedang berada di mana-mana sahaja.

Hari ini aku kembali menemui Encik Dato' dan Puan Datin tercinta. Terasa lama tidak pulang, dan kali ini aku pulang untuk meredakan ketegangan itu. Puas hati melihat mereka. Sesal kerana aku sering lupa untuk menyatakan rasa kasih kepada mereka. InsyaAllah, selagi hayat dikandung badan, bakti ku hanya untuk kalian!.

Oitt - apakah yang sedang aku repekkan ini? (kalau dah tegang, cepat-cepatlah cari jalan untuk kendurkan).

Oitt - I need a break! Semoga cepatlah tiba minggu hadapan kerana kegembiraan semestinya sedang menanti...

Oitt - Sekali lagi, jika aku hilang seketika...sesungguhnya aku sudah berada di mana-mana~.

PEACE!





2 comments:

  1. haa. tegang2 ni.. apsal lak ni..

    eh! tu gamba jambatn kat putrajaya kan? x siap lg eh?

    ReplyDelete
  2. Nuke =

    Biasalah krisis pertengahan umur hahhaha..Banyak sangat ketegangan sejak seminggu nih s kena cari kekenduran plak..

    Yup tu jambatan kat Putrajaya, untuk monorail but the system not complete yet so they leave it abandoned.

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS