2011-01-04

Special Birthday Gift From Thailand

Assalamualaikum...

Tak kira lah ni kisah basi ke tak tapi aku nak cerita jugak kat sini hehhe. Minggu lepas aku telah dikejutkan dengan sebuah bungkusan misteri! Belek punya belek bukan main teliti balutan @ bungkusannya. Agak besar juga la benda tu. Bila baca alamat pengirim, sah! Memang sah daripada member aku kat Bangkok! Yihhaaaaaaaaaaaaaa!~ (menjerit kegembiraan di dalam hati walhal aku belum tahu apakah isi kandungannya! Mungkinkah .....

Lantas dengan rakusnya aku membuka bungkusan itu. Wah!!! Terkagum dan terkesima seketika. Aku menyaksikan seekor kucing bewarna pink dengan tulisan apa ntah di perutnya! Sangat chomel yer! Dan yang paling penting ia dibuat sendiri oleh kawan aku, WASSANA! (aku memang tahu dia rajin buat menda-menda macam nih)

Dalam bungkusan ada tulis:-

Special for my dearest and cutest friend. This pink cat will bring great future especially in love"

Wah!!! Ayat sangat mendalam. Aku kenal minah Thailand ni masa aku pi bertapa di Singapore 2 minggu tahun lepas, kami attend course yang sama.

Anyway thanks to you Wassana. I hope that we will meet again sometime.

Thanks Again.

PEACE!

Ni la dia si PINKY yang aku terima dari Bangkok!~ Aku suka tang loceng tu kiut!
Antara benda-benda lain yang dia buat. sangat kreatif kan?
 
 
Yang ni sama macam Pinky, tapi ni kaler kuning.
 


4 comments:

  1. huhu..teringat kat jepun dulu ada benda alah ni..mmg comel2..suka..tulisan tu klu dr kanji dia bermaksud happiness or luck!

    ReplyDelete
  2. Fika 79:

    Oh itu ke maksudnya! hahahah thanks! comel kan.

    ReplyDelete
  3. huhuuuu... comey nyer.. boleh cari kat bangkok tak? :P

    ReplyDelete
  4. TTB

    Ha ni member kat tgailand kait sendiri tau. Nak oder ke? Hahahaa

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS