2009-07-27

Apa sudah jadi?

Assalamualaikum.

Aduh lama sih gue enggak update-in blog gue.

Sorry kepada sesiapa yang menanti update-update terbaru dari sini. (ada ker?) Tak kisah la, janji aku tau ada juga yang terbaca blog ni tanpa disengajakan. hehe.

Sebenarnya bulan Julai dan Ogos merupakan antara bulan ter"bizi" saban tahun. Aku percaya ramai jugak yang menghadapi situasi ini. Tak taula kenapa si 'bizi' ni memilih bulan- bulan ini sebagai tempat dia bermain dan bercanda.

Jadi disebabkan si'bizi' ni tak beri peluang langsung kepada aku untuk melayari hari-hari indah memanjakan diri aku, tak dapat la aku nak update blog aku dengan aktiviti-aktiviti berpekdah yang selalu aku lakukan.

Ada beberapa perkara yang aku perlu settle kan terlebih dahulu, so harap-harap bile tugas-tugas ini dah selesai, aku dapat berpoya-poya seperti sediakala..

Aduh....rutin ku tergendala sudah... ;p

Dikesempatan ini, memandangkan bulan Ramadhan hampir tiba, jadi aku nak wish awal-awal Selamat Menyambut Ramadhan! kepada semua pembaca blog aku yang beragama Islam. Sama-samalah kiter berpuasa bile tiber harinya yer.. Yang ponteng puasa tahun lepas dah ganti ke belum?? Anda masih mempunyai masa beberapa hari sahaja lagi.!

Wassalam...

PEACE!


Rehat sebentar...



6 comments:

  1. Gambo mee udang ekau upload kek mano jang. Selamat bepuaso, jom boli baju rayo. Ekau dah boli ko?

    ReplyDelete
  2. @Dr House

    Oit gambo2 mee udang ko aku tak sempat laie nak buat entry...nanti ler bile ada masa.
    Baju raya??? aku baru beli smalam wakakaka.

    ReplyDelete
  3. "Sorry kepada sesiapa yang menanti update-update terbaru dari sini"

    sesiapa tu merujuk kpd aku la tuh..hahahaha..

    bizi memanjang ko nih...jeles aku..hahaha

    ReplyDelete
  4. @:: Alif :: Dal :: Mim ::


    thanks la dam..sbb ko sentiasa menunggu2 update blog aku.... terharu pulak rasanya;

    ala biasa la kejer...bz.. demi mencari sesuap nasik la katakan...

    ReplyDelete
  5. Ta sabar menunggu bulan Ramadhan ;)

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS