2009-09-18

SALAM AIDIL FITRI ~ MAAF ZAHIR & BATIN

Assalamualaikum,

Dikesempatan ini inginku sampaikan ucapan Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat semua pembaca blog aku yang tak seberapa ni, terutamanya kepada yang setia walaupun jarang update dan entry yang merapu-rapu. Semoga Hari Raya kalian meriah di samping keluarga tercinta.

Yang memandu ~ bawak keter @ motorsikal elok-elok. Kalau mengantuk singgah tepi jalan dan tido dulu (macam aku selalu buat ;P)

Yang naik bas ~ awasi barang-barang anda, almaklumlah banyak penyeluk saku dan penyamun skarang nih, tak kire bulan puasa ke tak, ada je kejer-kejer haram diorang nak buat.

Yang Naik kapal terbang ~ Jangan lambat chek in, nanti terlepas flight @ terpaksa delay pulak kan haru, buatnya takde replacement sit lagi naya! wakaka.

Yang naik kenderaan selain di atas ~ Pandai-pandailah jaga diri. Ingatlah orang yang tersayang~

Oklah, aku pon dah tak sabar nak balik kampung nih~ Pesanan untuk ayam ngan itik kat kebun tu: pandai-pandai la jaga diri sementelaah aku takde seminggu dua nih yer.

SALAM LEBARAN!
MAAF ZAHIR DAN BATIN~


Yang Ikhlas~


6 comments:

  1. Selamat Hari Raya buat Bro Janggel sekeluarga..

    Semoga Syawal yang bakal menjelang menjanjikan sinar keimanan buat bro sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. @AiE bAhRi

    Thanks Aie.. Selamat Hari Raya juga buat Aie sekeluarga!

    ReplyDelete
  3. Janggel, selamat hari raya.... Weh balik bagan datoh jom datang raya umah gue :)

    ReplyDelete
  4. sedapnye ade photoshop..leh wat kad raya...cd die ilang..nk kene beli baru...nk donlod setahun lak..hehe
    selamat hari raya

    ReplyDelete
  5. @masMZ
    Cik Mas..tak sempat plak nak nyinggah hari tuh... hehehe

    ReplyDelete
  6. @hIrOsHiNaRi

    Tak payah pakai photoshop pon boleh buat gak ler~

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS