2010-06-08

PLANE

Tak sempat nak update blog nih, maklumlah tak banyak perkara best yang berlaku dalam hidup aku kebelakangan ni. Mungkin sebab bulan lepas dah all out buat macam-macam aktiviti agaknya. So bulan ni aku rest sikit la, memperlahankan gerak langkah. Tambahan pulak member yang rajin mengekspose pon dah diam sekarang, penat la kot gamaknya wakaka.

Ada jugak la beberapa TAG yang aku dapat dari bro NICK pembela hantu, tapi aku tak sempat nak buat la bro. Sorry yer, kalau aku mempunyai masa untuk membuat TAG tu akan aku buat juga. InsyaAllah.


EPILOG RAJA SINGA.


Hari tu (4-5 Jun 2010) bertempat di Balai Budaya Tun Syed Dewan Bahasa Dan Pustaka Kuala Lumpur, telah berlangsung Festival Teater Pendek Anugerah Merdeka (TPAM) anjuran Sekretariat Anugerah Merdeka (SAM) dengan kerjasama Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP). Sebanyak 18 buah teater telah dipertandingkan dan salah satu daripadanya adalah teater bertajuk EPILOG RAJA SINGA!

Peneraju utama teater EPILOG RAJA SINGA adalah Encik Rashidi Abdul Kharis!!!! Yeah he is my uncle!!! Dah lama pakcik aku ni bergiat dalam seni teater tapi kebanyakannya hanya berkisar di Negeri Perak sahaja. Tapi malam tu, setelah 8 tahun tidak beraksi di pentas teater Kuala Lumpur, pakcik aku ni akhirnya muncul sebagai Raja Singa di sana! Sedih juga sebab terlepas peluang menonton persembahan Raja Singa malam tu. (Layan gambar lah yer).






Gambar ihsan dari Maksu...

KISAH POKET

Minggu lepas juga aku pulang ke kampung di Perak. Masa tu juga aku berkesempatan berjumpa dengan 2 orang sahabat baik aku yang dah juga pulang bercuti di kampung! Lama tak jumpa diorang, so sekali memang banyak cerita yang keluar. Miss u guys! (tak bleh blah..tajuk takde kena mengena langsung!)

Ok, seriously nothing much to write in here. Maybe just some update and that's all. Hopefully this mess will end soon.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Layan lagu je lah... PLANE (Jason Mraz)...reflection of my feelings right now.

PEACE!


PLANE....

4 comments:

  1. wah! terbaik ah acuwok....masih hebat di pentas..rugi tak dpt tgk!!

    ReplyDelete
  2. Purplelurve

    Hahaha Acu wok memang sentiasa hebat di pentas Teater! Dah jadi pengarah dah sekarang!

    ReplyDelete
  3. hebat la pak cik ko janggel! aku respek la.. eh! plane? lagu bru jason mraz ke? best gak...

    ReplyDelete
  4. Nick -

    Thanks!

    Plane tu lagu dah lama gak la..dr album A-Z Jason Mraz..

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS