2011-04-30

Bowling Lagi!

Assalamualaikum!!!

Dah dekat ujung-ujung bulan empat dah. Sekejap je masa berlalu ye tak? Dan bagi aku, bulan empat ni merupakan bulan super bizi untuk aku dan kengkawan seperjuangan sekalian. Redho dan tabah je la...

Dalam banyak-banyak event yang kami handle, satu ni yang aku rasa boleh bagi release tension sikit iaitu Pertandingan Bowling Bahagian tempat aku kerja! Alhamdulillah seronok juga, ini merupakan acara tahunan yang Bahagian aku anjurkan. Sebenarnya dah lama dah plan nak buat acara bowling ni, tapi masa saja asyik tak sesuai. Akhirnya berjaya juga acara ini diadakan.

Bertempat di Plaza Metro Point Kajang, kami semua berkumpul seawal jam 9.30 pagi. Persiapan semua dah disiapkan awal-awal oleh urusetia. Kalau tahun-tahun lepas, hadia berupa hamper makanan diberikan, tahun ini kami membuat sedikit pembaharuan dengan memberikan piala-piala kepada pemenang sekalian. Siap ada piala pusingan pulak tu!!!

Ok la, aku pun tak mau nak cerita panjang. Acara bowling ni memang game faveret aku. Tapi memandangkan kali terakhir aku pegang bola bowling pon setahun yang lepas, maka tidak berjayalah aku untuk menjadi juara....pasrah.

Jom tengok beberapa keping gambar yang ada.:) 


PEACE!

Peace pesen apakah ini?








2 comments:

  1. i paling minat pembaling bola merah..koooolll dgn lolipop di mulut! ahaks!

    ReplyDelete
  2. Asuharasue:
    Hahaha pelbagai teknik dan gaya yang ditonjolkan!

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS