2021-01-06

Koleksi Video-Video Sewaktu Travel dan Yang Bukan-Bukan

 Assalammualaikum!!!

Entry pertama untuk tahun 2021! Wahahaha ada progress kan! Sebenarnya kalau rasa nak menulis tu tulis je lah, memang betul kena ikut mood dan mengambil masa yang lama untuk siapkan satu entry (bagi aku la). Sebab satu entry kena ada editing, gambar dan sebagainya sebab tu kekadang tu terasa malas nak mampos untuk update, akhirnya tinggal niat je lah  :p

Untuk kali ni aku just nak update sikit je pasal semua video-video yang aku ada ambil waktu travel dulu aku dah compile kan dan letak kat Youtube Channel sendu nak mati aku. Boleh cek kat sana la kalau nak tengok, tapi jangan harap lebih-lebih la sebab tu semua hanya video compilation sahaja, no edit-edit melampau dengan efek-efek ala-ala rancangan travelogue ke apa. Aku malas nak edit-edit hahahahah. Tujuannya adalah supaya semua video yang aku ambil tak hilang ditelan zaman dan especially yang aku ambil melalui handphone (iG story dan sebagainya yang berkaitan).

Untuk yang teringin nak tengok bolehlah ke It’s Ren Channel di Youtube.com! Jap aku tepek link kat sini ye. Kalau rajin tu subscribe la skali... eheks.

My Youtube Channel link: 

https://youtube.com/channel/UCeKHkeYi2kCKDFB2opaiGow

Oklah, tu je nak habaq. Sampai masa kerajinan akan datang.....bye.


WASSALAM.



2 comments:

  1. ok dah subscribe... mana le tau, sok2 bole cari info kat situ kan heheh

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS