2008-06-02

My Cousin's Wedding ~ Part III

Assalammualaikum!

Hmmm..this is the final part of the review for my cousin's wedding! Whoaaaa its already a month and the story still go on. I'm happy for them and always pray for their happiness...Amin. Dated on 1st June 2008, aku and family, bz untuk menghantar pengantin ke rumah pengantin lelaki di Klang, Selangor. Aku ditugaskan untuk membawa pengantin (Azizah) dengan kereta sport ku(ahaks) ke rumah bertanggak. Jadi tepat jam sepuluh pagi, kami pun bertolak secara konvoi menuju ke Klang.

Tiba di Klang, lebih kurang jam 11.00pagi. Kami singgah di rumah kakak kepada pengantin lelaki untuk bersiap sedia. Di situlah Azizah di dan Zainal di make up kan. Setelah semuanya bersedia, tepat jam 12.30 tengahari, penganti di arak ke rumah majlis yang terletak tidak jauh dari situ. Kami disambut dengan penuh adat istiadat dan meriah skali. Kedua-dua mempelai duduk bersanding di atas pelamin yang tersergam indah di satu sudut halaman. Hanya gambar yang mampu menceritakan segalanya.

Aku seperti biasala, ditugaskan lagi untuk menjadi jurugambar! Memang aku suka!!! oklah, malas nak tulis banyak-banyak..tengok la gambar-gambar yang ada ni, ia boleh menceritakan segala-galanya....



WASSALAM

2 comments:

  1. alo..encik janggel....
    bila time encik janggel lak nak naik pelamin nih...?

    jangan lupa jemput cik DJ k....

    (^_^)

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS