2008-08-05

::Durian oh Durian::

Hmmm dah lama tak makan buah berduri ni. Durian la, raja segala buah. Time-time camni memang tengah berlambak-lambak buah durian di pasaran, almaklumlah, musim buah-buahan telah kembali di Malaysia!.
Semalam, opis aku menganjurkan pesta makan durian di lobi tingkat bawah. Wush tersangatlah best dan nikmanya memandangkan dah lama gak aku ngidam nak makan durian sejak peristiwa tu....... huuhuhuhuh.



Kami segerombolan pun turun sekitar jam 12 tengahari, makkkkkkkkk ai dah ramai rupanya yang melantak durian berbakul-bakul. Aku dan opismate yang lain pon apa lagi, serbu la. Yang paling best, semua durian yang disediakan memang dari jenis yang baik, D24 beb!!! Isi bukan main tebal, satu pangsa tu ada seulas je!!! Bayangkan!!! Banyak jugak la kami melantak semalam. Hmmmm puas! Tak pernah aku makan durian sesedap itu, almaklumlah ...free... hehehehe. PEACE!

2 comments:

  1. that is not my best pic!!!!nway..mmg bessstt!!!!terbaaaeekkk!!!sebab aku mmg giler durian (tp kek durian aku tak makan kot!)

    *teringat zaman kecik2 masa musim durian je abah aku bawah durian D24 satu bonet kereta dari pahang..hhmm..kg.baru takde pokok durian kan?..kalu tak leh balik kampung makan durian!!hehehe

    ReplyDelete
  2. Hahahahah but that pic boleh jadi bukti kelazatan durian yang sedang dimakan hehehehheeh. Best tol isinya macam terasa menggigit kek span yang sangat lembut! heheh

    *Try la tanam pokok durian dalam pasu, kat Kg. Baru tu. heheheh

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS