2008-08-26

::Cancel semuanya!::

Hujung minggu lepas, macam-macam plan dah sebenarnya yang aku buat tapi semuanya hampeh..tak jadi semuanya! Semuanya gara-gara housemate aku yang memperkenalkan awek terbarunya kepada aku!!!! Apa lagi kami pun belasah arrr ramai -ramai! Sehari suntuk awek Nyel kene main! Hahahaha don't get me wrong...awek si Dhaniel tu adalah game PS2 yang baru di 'songlap' daripada abangnya! Ish barulah aku tau nikmatnya main PS2. Sebelum ni aku hanya siap mengutuk-ngutuk bekas -bekas housemate aku masa stady dulu sebab tak ghenti-ghenti main PS2 sampai ke pagi!...rupanya memang candu!!!

Yang paling hampeh, bila plan aku nak ke MAHA 2008 untuk kali ke dua pon ter'Cancel'! Nasib bek dah pegi sebelum tu. Ish-ish-ish apa nak jadi muda-mudi zaman sekarang... kuikuikui let's play!!!! -ish game apa plak nak maen yerk...??

No comments:

Post a Comment

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS