2012-06-08

Pasar Malam Putrajaya (Pasar Tani Mega Putrajaya) & Putrajaya Flower Garden 2012

Assalamualaikum!!!

Tadi petang lepas kerja aku singgah Pasar Malam Putrajaya atau sebenarnya Pasar Tani Mega Putrajaya, dari jauh nampak orang kerumun-kerumun kat satu tempat tu. Dalam hati dah syak dah mesti ada shooting punya, sampai je di tempat kejadian fuh kompom nampak Shila Rusli dengan team produksi dia tengah shooting rancangan masak-masak Ketuk-Ketuk Ramadhan ! Hahaha kalo tak salah aku tahun lepas pon dia buat rakaman kat Pasar Malam Putrajaya jugak. Kali ni artis jemputannye adalah Shahir AF. Dapat le merasa tengok #retis petang-petang Jumaat ni kan.

Eh dah nak puasa dah yer? Pejam-celik-pejam celik bulan depan dah masuk bulan Ramadhan. Haaaa yang pompuan-pompuan tu dah habis ganti pose ke? Cepat sementara hari masih ada...demi keriangan berganda la katakan!
NOTA: Pasar Malam Putrajaya ada setiap minggu pada hari Selasa dan Jumaat di tempat letak kereta Presint 2, Putrajaya (ala kat tempat yang selalu diorang buat pesta segala bagai tu). Meh la datang Pasar Malam Putrajaya sebab macam-macam ada! 
Ok tak sabar tunggu Putrajaya Flower Gardern 2012 yang akan berlangsung lagi 22 hari. Tunggu! (khemah dah start pasang dah!) Jangan le jem jalanraya Wilayah Putrajaya ni macam Hari Belia 2 minggu lepas...haru!

Tu diaaaa Shila Rusli tengah masak apa tah aku pon tatau, Shahir AF pulak tengok je dari jauh (Kualiti gambo sangatlah tak memuaskan sebab pakai henpon je...hampeh makin buruk pulak gambo-gambo dari henpon aku ni...ish.)
Cepatnya dah nak Puasa! Lepas tu Raya! 

Oklah, nanti aku sambung lagi kisah yang tak habis-habis tu.... (Perthhhhhhh......)

Psttt: Dah nampak pulau di depan mata.

WASSALAM.

19 comments:

  1. da ada blk ek pasar malam ni..rasenye ari tu stop kejap...

    can't wait for floria putrajaya 2012 jgk..last year 2-3 kali pergi sbb best :-)

    ReplyDelete
  2. Dzuchan:

    Oh pasar malam ni mmg ada tetiap minggu...haritu tu takde sebab ada event Hari belia sebab tu diorang cuti hehehe.

    Ya me too cant wait Floria. memang tak jemu pegi 18 kali tetiap hari hahaha

    ReplyDelete
  3. tu lah..seb baik keja jauh sikit..kalau keja kat putrajaya, mau hari2 dah berkampung kat situ..

    tapi tema tahun ni bunga kertas (???)

    ReplyDelete
  4. Dzuchan:

    Hahaha tu la...

    oh bunga kertas ke? ttau pulak, nak kene pi siasat ni sok.. Tapi dalam banner mmg banyak bunga kertas .

    ReplyDelete
  5. hishh jgn nk cpt2 puasa sgt aku ade lagik 15 ari lagik nehhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ely:

      ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ "̮ bertabahlah... Sempat lagi nak ganti pose.

      Delete
  6. bila nak bawak aku pegi ke pasar malam ni? hahaha...tggu ko pindah dulu la ye...dekat skit. LOL.

    jgn lupa ajak aku pegi floria. kbai

    ReplyDelete
  7. Biqque:

    Jom kita buat roadtrip pegi Floria Putrajaya jom!

    ReplyDelete
  8. Danny:

    Hahaha tunggu aku pindah? Tunggu je la..aku pon tak sutre nak pindah bile.

    JOM.

    ReplyDelete
  9. Best ker Putrajaya Flower Gardern 2012 yang bakal diadakan tu... seumur idup saya tak pernah nak ambil peluang nak pi tgk...Boleh ker bunga2 tu bertahan dalam keadaan cuaca Putra jaya yang terik merik tu nanti...Kalau berkesempatan nak pi lah nanti...

    Pejam celik pejam celik dalam tak sedar dah nak datang Ramadhan kan...Best

    ReplyDelete
  10. 22 hari lagi tu hari apa? hehehe

    ReplyDelete
  11. ade pasar malam? oh best nye.. dh lame tak singgah pasar mlm mane2.. siap jumpa artis plak tu.. he he.. autograph autograph please..

    ReplyDelete
  12. Andaque:

    Bagi saya best le, bagi orang lain tatau le pulak. Sebab saya suka tengok benda-benda yang kalerpulll hehehe.

    haah dah dekat nak puasa.

    ReplyDelete
  13. BlueEwoke:

    22 hari lagi tu adalah hari untuk berjimba2! muahahaha

    ReplyDelete
  14. Cawan:


    Ko tak pegi pasar malam? cam musykil je bunyinya muahahaha. meh otograp meh.... hahahhaa

    ReplyDelete
  15. hari ni 15 Jun 2012
    rasenye macam nampak ko kat pasar malam putrajaya tadi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzuchan:

      Hmmmm ye ke? Salah org kot? Aku tak pi pasar malam pulak hari ni kekekeke. Nape tak tegur org tu?

      Delete
  16. nk tegur..tp dia menyelinap disebalik lautan manusia dgn membawa plastik oren ke merah ntah...heheee

    bukan ko eh?

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS