2009-12-04

Bila Larut Malam~

Di malam yang sunyi ini aku sedang bertungkus-lumus menyiapkan tugasan yang sangat banyak. Dah lama aku meninggalkan alam membuat assignment yang macam budak U ni..huhuh. Due date dah dekat, sepatutnya aku kena hantar 2 assignments on this coming monday but just now kat opis aku dapat arahan daripada BIG BOS supaya menghadiri Seminar kawalan Cerun di Pulau Pinang starting this coming Sunday.

OMG, aku terpaksa siapkan assignment aku tu before Saturday la jawabnya!!!. Lengkap!!! And have to pass it to my colleague on this Saturday as well. Hmmm apalah naseb,.baru ingat nak bersenang-lenang buat assignment hari Sabtu dan Ahad nih. Cisss takpe, ini merupakan satu cabaran! Aku kena sahut cabaran ini.

SEMANGAT! (tetiber teringat kat Sinetron INTAN yang popular kat ASTRO Prima satu ketika dulu...Intan dan anaknya Bintang selalu sangat sebut perkataan tuh hhehee).

YUP SEMANGAT!!!

SEMANGAT!!! Semoga apa yang aku lakukan ini berbaloi! Amin~





4 comments:

  1. udah siap ke? tugasan aku sudah tidak bergerak2.... banyak2 keje gara2 semua orang takde kat opis!

    ReplyDelete
  2. Masz:

    Belum siap lagi, RAsuaH tinggal Ringkasa Eksekutif, EIA banyak lagi..dua subtopik tak buat agi, Ringkasan eksekutf, Penghargaan, semua lah! Adoi~

    ReplyDelete
  3. harapnya ia..berbaloii baloiii :)

    ReplyDelete
  4. Cik Epal :

    Mudah-mudahan yer cik epal...

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS