2009-11-16

Nak Cari Ilmu...Nak Cari Ilmu...

Dah dekat-dekat hujung tahun ni makin menjadi-jadi pulak kursus yang aku kena attend. Semiggu lagi aku kena berkursus, tapi kali ni dekat je...KAJANG. Takperla pikir-pikir balik ni lah peluang untuk menambahkan ilmu di dada. Bukan senang nak cari ilmu free sekarang nih. Kalau dah ada peluang, why not kita belasah saja. Oh bercakap pasal ilmu free, ni aku nak cerita pengalaman baru yang bukan senang nak dapat.

Minggu lepas aku berpeluang mengikuti satu kelas FREE yang dah lama aku cari merata KL-Putrajaya-Selangor. Akhirnya berbekalkan usaha tanpa mengenal penat lelah (tak boleh blah ayat kan???) akhirnya aku pon berjaya menjumpai sekumpulan penagih ilmu yang mengaturkan satu sesi pembelajaran secara percuma. Alhamdulillah, berkat ilmu yang dicurahkan, bukan sahaja dapat pahala, malah kenalan baru pon dapat jugak kan?

Nama individu yang begitu bermurah hati mencurahkan ilmu tu adalah Encik Hadi. Aku panggil bro Hadi la. Thanks sebab sudi mencurahkan ilmu berdasarkan pengalaman dan pemerhatian anda kepada aku yang sangat daif tentang "PRINSIP ASAS Dan ELEMEN SENI". Banyak benda baru yang aku belajar dan nota-nota yang bro bagi tu memang sangat berguna!. Next session aku akan join lagi! Tak sabar dah ni.

InsyaAllah, sebelum melangkah lebih maju untuk masa depan yang cemerlang,aku akan cuba memantapkan ilmu dengan pelbagai media yang ada tak kira la kat mana sekali pon, akan aku redah! Partner JV aku pon dah tak senang duduk dah tu, sebab aku dah makin agresif! Hahahaha hendak seribu daya! Jom kita sama-sama berusaha ok!

PEACE!


Bro Hadi yang tengah tu (baju hitam)...gambar ihsan dari anazbugis.

6 comments:

  1. ermmm...bagus la ko...suka g kursus...aku nye kursus berlambak lambak giler...haishh malas tul nak g...erghhh..

    ReplyDelete
  2. MellMerah=

    Bukan suka sangat Mellmerah, terpaksa demi kerjaya.. Tapi kalau dapat kursus yang kiter suka memang syok lah!

    ReplyDelete
  3. amboiii weh padan larr tak dok lekat kat opis dah...

    ReplyDelete
  4. Masmz:

    Terpaksa cikmas oii..Kursus pemantapan kerja katanyer... uhuhuh

    ReplyDelete
  5. betul bro.
    smentara ada peluang nk cari ilmu ni... carilah.

    ReplyDelete
  6. nuke =

    yup betul...selagi termampu,

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS