2010-07-20

Pakcik Mengintip FLORIA?

Assalamualaikum!

Minggu lepas buat kali keduanya Festival Bunga dan Taman telah diadakan di Putrajaya. Kali ini katanya penyertaan dan pameran dijangka lebih meriah! Betol ker?

Aku dengan penuh tanda tanya telah menyiasat kesahihan pernyataan itu. Daripada pemerhatian aku, FLORIA tahun ini seumpama harimau yang kehilangan taringnya. Tak berapa meriah lah dan sedikit kureng berbanding FLORIA tahun 2009. Adakah kerana ingin menyahut saranan Kerajaan untuk perbelanjaan berhemah? Atau tak dapat banyak sponsor dari penaja? Hmmmm entahler.

Apa yang pasti FLORIA tahun 2009 jauh lebih meriah dan lebih banyak 'BUNGA!'. Apa-apa pun, syabas kepada penganjur kerana masih gigih untuk menjadikan FLORIA ni sebagai aktiviti tetap dalam kalender Putrajaya.

Psst 1: Hari aku pergi Floria ada siaran luar Hot FM!!! (Anne sangat chomel! walaupon dah jadi bini orang heheh)

Psst 2: Hari tu aku hilang roh nak menembak..tengok je lah apa yg ada.

PEACE!
































Kiran dan Anne @ Siaran Luar Hot FM


8 comments:

  1. pakcik..asal tak masuk contest je..jadi photographer full time..aku kawen sok, blh cr ko amik gmbr..hakhak

    ReplyDelete
  2. Pencacai -

    Ala aku bukan pandai sangat bab-bab menangkap gambo ni.. Main hentam je.. Tapi pasal ko nak kawin jangan luper kontek aku!!! hahaha

    ReplyDelete
  3. eh! jeles aku tgk gmbr2 ko letak ni rasa mcm nk masuk dlm laptop aku ni... ape2pun ko mmg photographer yg terbaik!!! tahniah bro!!

    ReplyDelete
  4. wow..cantiknye bunga2 tu..teringin nak pegi

    ReplyDelete
  5. eh! lupa nk tnye? ko ambik gmbr guna nset jnis ape? clear la gmbr mcm HD..

    ReplyDelete
  6. Nick -

    weh jgn ler ckp camtu..aku tak terer pon..bru blajar jer.. ;p

    ReplyDelete
  7. Edy -

    tak pergi ker hrtu???? takpe taun depan insyaAllah ada lg.

    ReplyDelete
  8. Nick -

    nset?? heheheh ha ah aku pakai Nokia 3310. ;p

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS