2012-08-15

Teaser Japan 4: Di Bawah Pohon Sakura

Assalammualaikum!

[ Berapa banyak teaser daaaaa... ]

Dah hari ke 4 aku di Tsukuba, rasa macam nak balik Malaysia je pulak sebab tekanan mula terasa, dengan kelas yang menekan, presentation bagai. #Bertabahjela.

Untuk hilang stress aku lalu lalang bawah pohon SAKURA yang tidak berbunga ni. Maklumla musim panas (Summer dalam bahasa omputeh, atau Nahtsu dalam bahasa Jepang). Nak ke mana gamaknya tu ye? Laju pulak Pak Agus kat depan tu? 

Pohon-pohon sakura yang tidak berbunga.... hampa.
Psstt: Dah ramai gamaknya yang start cuti raya. Wow mesti meriah kan! #Bertabahlah
Psstt2: Agak-agak dah boleh join WakJan (Azizan Zolkipli ) bertouring naik beskal tak? 

Cerita penuh....tunggu!

WASSALAM.

20 comments:

  1. sila peluk pohon sakura tu, sok2 org tanya, ye, saya dah penah pegang dah pokok sakura :D

    rindu kat ko, sila balik TAPI bawak blk gambar cun2 serta FM aku! hahaha!

    ReplyDelete
  2. sebenarnya
    aku
    jeles
    apabila
    hang
    dapat
    beraya di
    perantauan
    aku
    da
    27 tahun
    beraya di Malaysia
    tapi
    aku faham
    ko yang melaluinya
    tapi
    aku tetap rasa
    experience itu seronok:-)
    tabahlah Janggel

    ReplyDelete
  3. patut ko penjam beskal wak jan siap complete set tau.. hihihi.. selamat hari raya, nk suh mak buat masak lodeh, hati lembu masak kicap, rendang kerang ya allahh sedapnyeeeeee!!!!

    ReplyDelete
  4. satu ja nak habaq mai, aku sanggup tukar tempat dgn ko skrg. ye aku paham camne rasanya bila nak balik sgt...wlpun tmpt tu best tapi hati tak di situ...tabahkan hati ye janggel...sob sob...

    ReplyDelete
  5. err..bawak balik maria ozawa utk aku bila balik nnt.

    ReplyDelete
  6. pasni touring ngan wakjan lalu bawah pokok ketapang ya! pokok semambu ke, ekekeke :D

    ReplyDelete
  7. main chak chak tak kat batang pokok sakura tue??

    ReplyDelete
  8. Biqque:

    Ye nanti aku pegang pokok sakura tu, depan tingkap bilik aku ni pon ada kekeke.

    RINDU korang!

    ReplyDelete
  9. Dzuchan:

    Wah jenis menulis ke bawah. heheh. InsyaAllah ko pon akan dapat merasa merantau satu hari nanti.

    ReplyDelete
  10. Ely Hasrul:

    Ha tu la, kalau tau haritu boleh pinjam beskal Wak Jan.. Hamboiiiiiiiii kemain lagi ye tayang masakan! Takpe aku bersabar kerana Allah bersama orang-orang yg bersabar.

    ReplyDelete
  11. Fatt:

    Ko nak tuko ngan aku???? Hahaha nehi! Kekekeke.

    ye aku sedang bertabah.. Harap2 cepatla masa berlalu.

    ReplyDelete
  12. Hulubalang:

    Maria Ozawa pon aku tak kenl sape, cane nak bawak balik? Hahaha *mode setad

    ReplyDelete
  13. MasMZ:

    InsyaAllah kalau WakJan sudi ajak.

    ReplyDelete
  14. MasZuber

    Hamboiiiii nak main cak2 pulak yer? Nanti suh la cik abang tu cak cak kat tepi tiang lampu! Mementang le tengah berbunga2 skg kan... patutla kat sini takde bunga, rupanya bunganya dah berjangkit ke sana.

    ReplyDelete
  15. lar... bila pegi? tak bukak FB dah lama dah... tak tau apa cite di benua sana. lepas tuh blog newsfeed cam cacat sket. stgh org nye blog update tak kluar.

    tak pa, apa2 pun rasa gak raya di perantauan.

    terlebih dulu saya ingin mengucap kan (cam dlm TV dak), salam ramadhan al mubarak (walau dah ujung), salam lailatulqadar, selamat eid-ul fitr and maaf zahir batin. (copy paste to semuarang nye blog leh dak? ehheheh).

    have a safe journey back?

    chup! bila balik sbb adek i nak gi sana... training.

    ReplyDelete
  16. patutlah basikal Wakjan tersedak2 kuat tadi, rupanya ramai yang yang nyebutnya kat sini hahaha ...

    ReplyDelete
  17. janggggeeeellllllllll!!!!!!!!!

    rindu laaa...meh balik meh...

    hahahah

    (sori..ada gangguan emosi setelah kehilangan seorang 'adik'...harap tak hilang lagi 'adik-adik' yang lain )...huhu...

    sila petik bunga sakura utk akak..(dey!! musim luruh laaa...)...aaa..daun sakura?? pleaseee...

    ReplyDelete
  18. Lily:

    Hahahah dah lama dah pg. Balik pon lama lagi.

    Selamat Hari Raya Aidil Fitri!

    ReplyDelete
  19. Wakjan:

    Hahaha basikal pon boleh tersedak ye? Ramai yang menyeru kekdahnya hahahaha.

    ReplyDelete
  20. Kak Tansree:

    AKAKKKKKKK saya pon rindewwww ler kat akak! Heheheh

    Semoga akak terus tabah.

    Bunga sakura????? Daun????? nanti saya lukih pastu emel. ok?

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS