2015-03-27

Nampaknya Saya Jadi Pelanggan Tetap Air Asia Lah!

Assalammualaikum!!!

Sekarang ni kan pantang nampak je emel sales dari AirAsia, mesti jengah website diorang. Maklumlah sejak-sejak berhijrah jauh ni dah jadi pelanggan tetap Air Asia katanya. Amacam Tony Fernandes (cewah dah macam kawan baik pulak paduhal dia tak kenal pun aku siapa) bangga tak? Haks! Sebenarnya dah berderet-deret dah tiket flight balik KL aku beli, demi nak memotivasikan diri katanya...lols, yup untuk kemajuan diri dan kerjaya kenalah selalu balik kampung ye tak. 
Wahhhh tengok tu Janggel naik flight kite la!!! *Sexcited!* GAMBAR: Google
Semoga banyak lagilah AA buat sales lepas ni. Eh sebenarnya aku nak tulis pasal apa tah? Oh saja nak bagitau, aku memang balik kampung tetiap minggu. Eh kbai lah.
Pstt: Sementara tu sesiapa yang sudi mengundi Blog Janggeltrekker's Life kat Malaysia Social Media Week 2015 tu boleh lah berbuat demikian...masa makin suntuk hiks. Link di SINI.
Supporters needed!
WASSALAM.

15 comments:

  1. Replies
    1. MKL

      Terima kasih sebab masih menyokong blog ini :)

      Delete
  2. Saya dah undi! Good luck and all the best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DDT

      Terima kasih kerana masih menyokong blog saya :)

      Delete
  3. bertambah kaya pak tony ahahaha...jgn sangkut sama pera mu gari sudah lah ye kalau tiap2 mggu balik tu heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM

      Hahaha apa boleh buat.
      Kalau tersangkut pun ok jugak baaa. Hiks

      Delete
  4. Dah undi dah !!! Nasib baik ingat lagi password FB ... sebab dah tinggalkan FB dah 3 tahun dah hahahahhahaa

    Anyway, skg based kat mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ghazali Aziz

      Alalala terharu! Thanks sebab sokong blog saya :)

      Tawau.

      Delete
  5. Sekarang kerja di mana? Balik kampung tu pula di mana? Perak ke? KL ke?

    ReplyDelete
  6. Huntungla balik naik Flight tiap minggu... hihi.. kirim salam pilot encem ea.. kirim 2.. hahahaha tamak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pae.

      Hahaha awas. Nak dua buat apa? hahaha

      Delete
  7. mesti banyak kumpul BIG points dah ni ulang alik...

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS