2015-03-24

Social Media Week 2015: Nominated For The Best Travel Blog 2015 ... Gulp!

Assalammualaikum!!!

Minggu Social Media kembali lagi tahun ini. Dan surprisingly i was nominated in Best Travel Blog category? OMG!!! Siapa yg nominate ni? Anyways alhamdulillah ada jugak la yang menghargai blog picisan aku ni. Sob sob.

Malaysia Social Media Week 2015
Frankly speaking, aku tak rasa blog aku ni best. Maksud aku sebagai sebuah travel blog, blog aku ni ibarat Shahrul Ridzuan (siapa tu?) berbanding blog-blog setaraf Aaron Aziz tu. Hukhuk... See korang x kenal kan? HaHaHa!!!

Banyak blog yang lebih hebat tercalon...segannye.
Ok sebagai info Social Media Week ni merupakan inisiatif pihak-pihak tertentu untuk memartabatkan pengamal-pengamal social bukan sahaja para bloggers, termasuk juga Igers, twitters dan medium sosial yang lain. So akan ada beberapa aktiviti yang dianjurkan seperti seminar, ceramah dan forum yang berkaitan social media. Boleh rujuk website www.socialmediaweek.com.my untuk maklumat lanjut.

So alang-alang dah tersenarai ni, I do hope that you guys can contributes something to me (baca: tolong undi la weh! Huhuhu segannya nak meraih undi lols). Kalau korang rasa la... (Cucuk-cucuk jari telunjuk) kalau korang rasa blog aku ni cukup syarat dan layak diundi sebagai Best Travel Blog, korang undi lah. Aku takda la nak paksa sesiapa, just playing my part and enjoying the moment of participating this event. Ececece. But seriously guys, mengundilah dengan bijak, and show to the world that Malaysia ni ramai pengundi yang educated dan responsive.

Ok? Dah la.... Aku ni tak pandai nak kempen-kempen segala bagai, maklumla pemalu. Hiks. (hulur ink untuk celup jari lepas mengundi).

Thank you / Terima kasih daun keladi, kalau sudi silalah undi. Terima kasih daun pegaga, kalau dah undi, saya pun suka. Eh. Dah lah... Nak pegi muhasabah diri.

WASSALAM.

21 comments:

  1. akak TAK UNDI punnnnn...
    tak Hingin....
    hahahaahahahaha


    *haters from neraka*

    its bitter but its true!!
    hahahah
    *wink wink*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni ler dia haters pepagi bute ni.. hahahaha demi sangat... Haters from neraka x leh tahan

      Delete
    2. Kak Anash

      Hamboi Hah Haters NERAKA! Awas!

      Delete
    3. Pae

      Ha helok sorang neraka sorang syurga lols! Thanks sebab undi!

      Delete
  2. Done...

    Gook luck Janggel... Hebat tul kenalan aku ni... #SupporterDrSyurga.. Hihihihi

    ReplyDelete
  3. simplified & kemas dah blog ni..
    dengan ini, saya hundiiiii~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nana Tron

      Terima kasih kerana mengundi Blog Saya! :)

      Delete
  4. Terbaik.....Peminat Nora kasi 5 bintang.....good luck...

    ReplyDelete
  5. Congrats and good luck! Mesti nervous kan? Anyway doakan yang terbaek utk Janggel ye

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS