2008-04-21

Selamat Datang!!! My New Blog!

Assalamualaikum!!!

Secara rasminya hari ini (21 April 2008) sebuah lagi side blog telah dibuka... mungkin ramai yang tanya: "kenapa nak bukak satu lagi blog sedangkan dah ada janggeltrekking sebelum ini?". Ya, memang saya dah ada blog sebelum ini iaitu janggeltrekking, tapi yang itu saya khususkan untuk memuatkan idea-idea mengenai 'Alam Sekitar dan Isu-isu berkaitan dengannya' sahaja. Ada faham?

Jadi, blog kedua yang saya sediakan ini pula lebih menjurus kepada perkara-perkara realiti yang lain, yang lebih ekstrem dan santai.. tidak mengandungi unsur-unsur kritikal seperti di blog janggeltrekking. Sebenarnya macam-macam benda yang saya nak muat turunkan ke dalam blog ini, dah sehingga kini... dah melimpah ruah idea dalam kepala otak ni..cuma masa je yang terbatas. Almaklumla kehidupan perlu diteruskan, benda yang wajib perlu diutamakan terlebih dulu. Tapi jangan risau, semuanya akan berada di sini seandainya tiada aral melintang..huahuahua.

Berbekalkan sedikit ilmu dan ke'happening'an hidup yang saya telah, sedang dan akan lalui, akan saya curahkan semuanya disini..bak kata orang; ibarat diari kehidupan lah. (kononnya). Sesiapa yang ingin mengenali saya dengan lebih dekat, silakan terus menilai dan mencurahkan pendapat sekiranya ada bagi membantu saya menjalani kehidupan dengan lebih 'extravaganzzz'.

Selamat membaca, mengomen, mengkritik, men'join' dan lain-lain lagi. Enjoy the SUN!!!!

Pssttt: Artikel-artikel yang dikeluarkan sebelum entry ini adalah artikel yang diekstrak daripada Blog Asal Behid These Hazel's Eyes :)

Pssttt 2: Secara rasminya blog Behid These Hazel's Eyes ditutup.

No comments:

Post a Comment

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS