2009-04-06

Buntu

Bila dah takde modal nak menulis, mulalah aku memikirkan perkara yang bukan-bukan. Antara yang aku pikirkan adalah masalah negara! Wakakaka perlu kah aku memikirkan masalah negara? Politik? Ekonomi??? Huhuhuh sejujurnya aku memang tak layak untuk berbicara soal itu semua..kerana aku adalah Janggeltrekker! [kalau citer pasal cara-cara nak mentenkan alam sekitar tu aku rasa aku pandailah kot sebab ada lah sedikit sebnayak ilmu di dada sepanjang aku hidop]

Bercerita pasal kerja...hmm ni lagi satu hal. Ada saja kejutan demi kejutan yang menerjah. Aku anggap itu semua satu cabaran untuk memajukan diri. Seperti apa yang aku alami hari ini, nak cakap aku tak suka, sebenarnya aku suka...tapi macam tak boleh nak nak meluahkan kesukaan itu. Rasa macam ada sesuatu yang menyekat kesukaan itu daripada dilontarkan. Apakah tandanya itu? Korang pernah tak rasa macam apa yang aku rasa?Rasa macam nak suka..melonjak kegembiraan tapi tak boleh. So perasan ni tersimpan di dalam. Dan aku rasa sangat Tension pada perasaan itu.Huhuhuh...

Apa daa....takda point....aku buntu...

lari topik:: Bilelah citer INTAN kat Astro Prima tu nak habis?????????????????

4 comments:

  1. Apa juga perkara yang ko luahkan nih? Aku jua buntu mengenai apa yang sedang aku baca..

    Ermmm... nak melonjak tapi tak bisa kerana beritanya belum diistihar lagikah???
    Bosmu sudah kembali... Katakanlah Anugerah itu milikmu tahun ini...
    Aku akan tumpang gembira kerana aku tidak akan berpeluang untuk memilikinya di sini...

    ReplyDelete
  2. vest ke cite intan itu?nnt nak donlot laaa...

    ReplyDelete
  3. @masMZ
    CIK MAS::

    ANugerah apa yang anda maksudkan itu??? Hamba tidak pahe.... Jangan katakan Anugrah Khidmad Cemerlang, anugerah pekerja terajin pon tak mungkin akan ku miliki selamanya...

    Yup Bosku sudah kembalik!!! Yippieeeeeee[dalam tangisan]...

    ReplyDelete
  4. @anap_ilmi

    Anap::
    Entah la..aku tak pernah ikut dari mula citer intan tu.,, aku ikut pon dah tengah tengah itu pon episod 158 yang kusangkakan akan tamat, rupanya sekarang dah dekat episod ke 200++ .. Tak sanggup dah nak ikut...so abaikan jer citer tu...

    Nanges nak ngabihkan citer tu.... macam-macam.

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!