2008-11-19

::Eh Comelnyer budak nih!!::

Malam tadi sewaktu aku bosan mengelamun di atas katil, aku sempat la meng"review " gambar-gambar yang pernah aku ambil sewaktu di tanah suci dulu. Ish rindu pulak rasanya dengan keadaan di sana. Sekarang ni dah dekat dengan musim haji, mesti keadaan kat sana semakin meriah!

Belek punya belek...tetiba aku terjumpa la video nih. Untuk info, budak kecik ni umur dia lebih kurang 4 atau lima tawun..aku tak berapa ingat ar [nama dia pun aku tak tau...sebab mak dia panggil adik jer dan aku pun tak tanya hahahaha..] keluarga dia sekali satu group dengan aku dan keluarga di sana. Betuah budak ni dan abng dia yang umur lebih kurang 9 tahun macam tuh, kecik-kecik dah dapat peluang pergi tanah suci. Tetiba rindu plak tengok telatah dia yang sentiasa mencuri perhatian sewaktu kami di sana.

Ha cuba tengok video nih..aku asyik senyum sensorang je bile tengok semula. Dah la slang abang dia pekat beno...Slang Ganu katanyerrrr.. heheheheh. Anyway aku pun dah lost contact dah dengan member-member group yang sama ke tanah suci dulu... kalau ada yang ternampak atau terbaca entry aku nih, muncul-munculkan diri yer..


Time ni dah nak balik ke KL...sewaktu berada di Airport Jeddah...tengah tunggu flight ppukul 8.30 malam.



Ni ada lagi aksi-aksi menarik dari budak kecik ..heheheh



Tengok tu, bukan main lagi dia posing depan kamera!!!

Ni ada sorang lagi budak kecik pompuan..kiut sangat bile dia pakai mini telekung... cuba tengok..hehehe

2 comments:

  1. comey nyer budak tu
    yg kat airport tu
    muka dah ada iras2 incek janggel

    hahahhaa....

    budak pakai tudung tu pun comey
    comey mcm acu yanie
    kekkekeke...

    incek janggel..
    bila kita nak ada anak nih...?

    hahahaha...opsss...

    maksud acu yanie...ANAK IKAN

    kekkekek

    ReplyDelete
  2. amboiii cik Yanie..nak bela anak ikan ker pulak??? ekekeke...

    budak-budak tu memang tersangatlahhhhh comeiiiiinya..

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS