2012-05-04

Teaser: The Announcement + The Overland Trip

Assalammualaikum!

First of all, aku memanjat kesyukuran yang paling tinggi ke hadrat Ilahi sebab aku dipilih sebagai WINNER bagi kategori Eco Tourism Blog di Malaysia International Tourism Bloggers Conference And Awards! TERIMA KASIH kepada semua yang membantu aku kasi up-kan undian, walaupun sekadar dapat tempat kedua, tapi juri memilih Janggeltrekker's Life untuk juara kategori. *sujud syukur.

THANKS TO ALL VOTERS 

Sebenarnya memang tak jangka pon boleh menang sebab blog aku ni tak seberapa pon dan pencabar-pencabar lain semuanya hebat-hebat belaka. Syabas jugak kepada mereka semua. InsyaAllah kalau takda aral, kita jumpa di malam anugerah pada 8 May 2012 nanti ya!


* * * 

Ok, back to business, Where are we last weekend? Satu lagi sejarah terlakar dalam hidup aku (dan mungkin juga kawan-kawan se-trip aku: MasMZ, Danny dan Kak Coco). Another trip by us, togather after The Super Star Libra trip early this year. 


Perjalanan sejauh 812 KM, selama lebih 11 jam by car!!!

...dan kami sentiasa bersatu walau apa berlaku.
Tunggu cerita selanjutnya ya!...

Menjejak sejarah lama.... di Ma Ya Beach 2009.
WASSALAM...

24 comments:

  1. WOW! gigih buat teaser!!! kbai

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHHA mencik!
    Nak gambar pls.

    Kbai.

    ReplyDelete
  3. Hahahah yes!!! Seken!!!!! Let's cruise, ehhh let's The Beach

    Tahniah muah muahsss

    [masMZ]

    ReplyDelete
  4. lorrrr gi krabi ke weh ari tue??

    huhuhu

    syiok kan kan kan!!

    ReplyDelete
  5. mencik

    dan tahniah, jgn lupe buat ucapan

    ReplyDelete
  6. baru tau jauh jugak kita pegi melalui darat..

    oh i lap my cute tapir!!!

    ReplyDelete
  7. MasZuber:

    Haah Krabi + Hatnyai.

    Best best! :)

    ReplyDelete
  8. Ely:

    mencik tapi rindu dendamkan????? HAHHAAHAHAHAHA''

    Nak ucap alhamdulillah je .

    ReplyDelete
  9. KAk Anash:

    Ye memang jauh.

    Jap, bile masa akak bela TAPIR???? Bukan Gary?

    ReplyDelete
  10. nways, TAHNIAH WEHHHH

    AKU SANGAT BANGGA NGAN KORANG...

    SEMAKIN RETIS LA KENGKAWAN AKU LEPAS NIE..

    jgn lupe daku yea utk next trip..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MasZuber:-

      Thanksssssss!!!!!!
      I tak retis tau, Denni yang retis!

      Jom pi koh samui plak lepas ni!

      Delete
  11. wah gituh je ucapan JUARA.. tahniah
    kite jumpe dimlm anugerah~ sambil asah parang.. ! haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shah-rule:-

      Haaaaaa itu je La, nak ucap cemana pulak! Hahahhaa.
      Ye kite jumpa di malam anugerah! Hang pi ka?
      Aku asah belantan.

      Delete
  12. kalau shahrul asah parang, aku asah gigi jelah. kasi ada taring skit. hahaha...

    uit TAHNIAH la mike org kampong teman ni jadi winner. syabas bette!

    ReplyDelete
  13. tahniah wpun tak sempat vote!hehehe seriously sgt tergoda perjalanan ke krabi lalu jalan darat..mmg pnah tahu psl bikers selalu pi sana, roadtrip...tp tgk korg pi ni...mmg mengujakan!harus plan for the next trip!jgn lupa kongsi tips ok!

    ReplyDelete
  14. Wahhh...speech tuk 8hb da prepare ke?ke?hehehe...congrats mr eco aka janggel :) .....wahhh tnganga kali ke2,korg drive g krabi..mmg dahsyat n kboomm la

    ReplyDelete
  15. Fatt:-

    Hahaha ko nak asah taring ke? mentang2 le jumpe Kpop guy kann..*tetibe takde kene mengena.

    Ya kite orang Yeop memang boleh!

    ReplyDelete
  16. DJ;

    Thanks!
    InsyaAllah lepas ni saya fokus citer pasal Krabi pulak. Tunggu yer!

    ReplyDelete
  17. Hamra:

    Hahaha takde speech kot? kalo ada sure jadi macam Fiz Fairus masa ABPBH haritu kekekek #drama

    Ye mmg drive pegi sana menyeronokkan sebab dapat tengok true culture along the journey keke. Nanti saya sambung cite Krabi ni ye.

    ReplyDelete

Thanks for Coming...Please leave your comment here.
Introduce yourself first or else aku tak layan. Thanks!

POPULAR POSTS